9 Temmuz 2010

" Tatil Dönüşü "

Çok yazmak istiyorum, anlatacak çok şey var ama vakit bulamıyorum. Perşembe itibarıyla iş başı yaptım. Aslında Pazartesi başlayacaktım ama bazı nedenlerden ötürü işe erken başlamam gerekti. Şu anda müdürlükte tek olmam sebebiyle iş yerinde koşturmaca sürüyor. Eve gidince de bol bol çamaşır, temizlik ve Tuna :)) Bu tatilde Tuna bana çok alıştı. Melahat teyzesine biraz zorluk çıkardı. Arkamdan çok ağlıyor :(( Kısa sürede alışır umarım.

Tatilde yaptıklarımızdan bol bol bahsetmek isterdim ancak şimdilik biraz foto ekliyorum. (Annemin ısrarları üzerine :))

{Yollarda}
{Select Maris}












{Palamutbükü-Datça}

2 yorum:

  1. oooyyyy tatliş oğluşum benim, abi oldu artık o. bizimki de böyle büyür de denizlere falan girer mi acaba? :) Tunacımın yanında o kadar minik kaldı ki insan inanamiyor :)

    YanıtlaSil
  2. Evet canım ya, Ege Çınar minicik geliyor bana da... Tuna gözümde biraz daha büyüdü ;)) Seneye inşallah hep beraber tatile gideriz ve birlikte girerler...

    YanıtlaSil

Related Posts with Thumbnails