3 Ağustos 2010

{ KEYİFler Nasıl? }

Araba'da gezinti: Nihayet Tuna'nın son fotoğraflarından eklemeye vakit bulabildim. Evde bilgisayarın başına hiç geçemiyorum. Cumartesi market-pazar-temzilik pazar günü de eşimin kuzeni Ozan'lar geldi gezdik bol bol. Cumartesi günü dayımız ve dedemiz de geldi bu arada. Tuna babamı çok seviyor ve kucağından bana gelmek istemedi, arkasından da ağladı. Çok sık görmemesine rağmen nedir bu yakınlık anlamadım :)) Dedeci olacak demek ki, işini biliyor ;)) Babam Cumartesi geri döndü, dayımız bizimle...

Tuna'nın ruh durumuna bakarsak; bu aralar keyfi pek yerinde. Bahçede hamak ve havuz keyfi yapıyor bol bol. Onlardan sıkılınca da bisikletine biniyor. Tek sorun bazen arkamdan çok ağlıyor. Bana olan düşkünlüğünü biraz azaltabilsek çok güzel olacak. Babanesi ve ananesi "duyurulur"... Daha sık gelirseniz sizlere daha çok alışabilir, bekliyoruz :)))

Hamak keyfi:
Hamak uykusu:
Havuz keyfi:

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts with Thumbnails