20 Eylül 2010

Cumartesi Maceramız...

Cumartesi günü liseden yakın arkadaşlarım olan Özge'nin nişanı ve Funda'nın düğünü vardı. İkisinin aynı günde olması bizim açımızdan hem güzel hem de yorucuydu ama alnımızın akıyla çıktık işin içinden :)) Sabah erkenden yola çıktık. 12:30-13:00 gibi Akmerkez'deydik. Düğün Yıldız Hisarındaydı. Ben hemen makyaj-fön olaylarına daldım, babası da Tuna'yı gezdirdi ve karnını doyurdu. Sonra kıyafetlerimizi giyip mekana ulaştık. Çok güzel ve tatlı bir ortamdı. Zaten gelin ve damadın sempatikliği ortama ayrı bir hava katmıştı. Liseden eski arkadaşlarla da karşılaştık çok mutlu oldum. Tuna Bey de çok aksilik çıkarmadı ve çok eğlendik. Tabii bu ilk raund şimdi karşıya geçip tekneye binmek gerek. O arada da Tunanın karnını doyurmak biraz uyumasını sağlamak gerek.
Nişana ben tek gideceğimden babasına çok terslik çıkarmaması için elimden geleni yaptım :) Neyse ki neşesi yerindeymiş. Evlerinde kalacağımız arkadaşlarımız Ömer&Fatma'yla çok iyi anlaşmış. Fatma ablasının yemeklerini hapur hupur yemiş, Ömer abisiyle bol bol oynayıp sonra mışıl mışıl uyumuş... Ben de Özge'nin nişanında rahat rahat eğlendim. Önce nefis manzara eşliğinde tekne turu, sonra hoş sohbet dolu ve bol kahkahalı (Ceren sağolsun) yemek faslı, vur patlasın çal oynasın, prenses nişan kızı Özge'nin Onur'la güzel danslarını izlemek, bir sürü tanıdığın orada olduğunu fark edip bol bol sohbet etmek hepsi ama hepsi çok zevkliydi... Ömer ve Fatma'nın evine girdiğimde gece 00:30'du. Neyse ki herşey yolundaydı. Pazar günü de ayrı bir hareketlilikle geçti o fotoları ayrı ekleyeceğim.







Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts with Thumbnails