25 Haziran 2010

ANANEMİZE.....

Bugün bir ilk yaşıyorum ama güzel bir ilk değil ne yazık ki. Evet kötü bir ilk. İlk defa annemin doğum gününü unuttum :(( 24 Haziran'dı. Ve unuttuğumu bile fark etmedim. Yaklaştığının bile farkına varmamışım. Annem bu sabah bana "dün niye aramadım bakalım dedi" hiç anlamadım. Dün ayın kaçıydı deyince ışıklar yandı :)))

Annecim özür dilerim. Doğum günün kutlu olsun. Nice mutlu yıllara. Sen hiç özel günleri unutmazsın ben de seninkini unutmuyordum, ama bu sefer unuttum. Gerçi sen gayet tatlılıkla karşıladın ama olsun, bir daha olmaz umarım. Bu koşturmaca vs. beni ne hale getirdi. Her ne olursa olsun bahane değil böyle şeyleri unutmaya. Şu tatile gidip geleyim de bir toparlanayım.

Kendimi en yakın zamanda affettiririm. Tuna'yla yanınıza geldiğimizde bol bol vakit geçirip bu unutma olayını unuttururuz sana ananaesi :)))

Tuna adına;

DOĞUM GÜNÜN KUTLU OLSUN BİRTANECİK ANANECİM.....

1 yorum:

  1. nice mutlu yıllara Nadire teyzeme. bu fotoğraflardaki gibi gülümseyerek ve sağlıkla dolu olsun ömrü inşallah. şapka da Tunacıma çok yakışmış bu arada :)

    YanıtlaSil

Related Posts with Thumbnails