1 Haziran 2010

" ? "


Kafam karmakarışık...

@ Bu oteller önceden de bu kadar pahalı mıydı? Ben artık sadece pahalıları mı beğeniyorum :(( Gerçi bu sefer sezonda gideceğiz, o da etkili sanırım bunda.
@ Hillside, Select Marmaris, diğerleri ??? Kuşadası (Babane-Büyükbaba-Hala oralarda olacağından biz de oralara yakın bir yerde kalıp 2 gün de onlarla kalacağız.) ? Dolayısıyla Fethiye, Marmaris taraflarında kalmak mantıklı oluyor. Offf bilemiyorum.
@ Tuna'yla ilk tatilimiz olacak o kadar yol gitmeye değer umarım. Yıl boyunca çalışıyoruz her gün işe gidip gelme rutininde bunalıyoruz. İyi bir tatil motivasyon oluyor.
@ Bu aralar hem sıcaklar çok bunaltıcı hem de sanki hiçbirşeye yetişemiyorum. Evde birikmiş ütüler, Tuna'nın kıyafet düzenlemeleri(kalın giysileri tamamen ortadan kaldırıp biraz daha yazlık alışverişi), iş yerinde rutinlerrrr...
@ Aslında güzel ve yoğun geçen haftasonunu yazacaktım. Yiğit'in sünnet düğünü çok güzel oldu. Kına gecesi, düğün günü, fotoğraflarla yazacağım.
@ Şimdilik bu kadar havadisler.

Bu sıcaklar bana hiç iyi gelmedi Hİçççç :))

2 yorum:

  1. herşey biryana zeynepcim ben yolculuk konusunda çok endişeliyim umarım tuna bizim oğlumuz gibi değildir yoksa karadenizden akdenize nasıl inersiniz bilemiyorum ben evden çarşıya gidemiyorum arabada duruyoruz bazen yolda
    onun dışında "hepimiz tatil için çalışıyoruz"
    değil mi

    YanıtlaSil
  2. merhaba Özlem'cim, hoşgeldin,

    3 saatlik yolculuklarımız oldu daha önce. Çok yormadı beni 1 saat uyudu falan. Uyku dışında tepemde dolaştı vs. ama aşırı ağlama olmadı. Sabah çok erken bir saatte yola çıkarız diye düşünüyoruz. Bir de direk değil de orta yolda bir gece konaklayarak gidebiliriz belki ? :)) Onu daha tam planlayamadık. "Tatil için çalışıyoruz" olayı hoşuma gitti ;)

    YanıtlaSil

Related Posts with Thumbnails