23 Haziran 2010

@ Uyuşukluk @ :((

Bugünlerde herşeyden şikayet eder oldum nedense. Gerçekten de bir halsizlik, isteksizlik var üzerimde. İş yerinde işleri zorla bitiriyorum. Geçenlerde klima çarpması nedeniyle olduğunu düşündüğüm rahatsızlıktan hala kurtulamadım sanırım. Neyse ki bu Cumartesi tatile çıkıyoruz. Dönüşte enerji dolu motivasyonu yüksek biri olabilirim belki yeniden :)))

Bir de 9. Ay doktor kontrolünden sonra yazacaklarım vardı. Doktorumuzun üzerinden geçtiği günlük beslenme düzeniyle ilgili bilgiler ve tatile çıkarken yanımıza alacağımız ilaç/kremler:

Beslenme Düzeniyle ilgili bilgiler;
Günde iki farklı meyve
En az bir kez sebze çorbası/yemeği
Evde yapılmış bir kase yoğurt
Haftada 3 gün kıymalı çorba/köfte
Haftada bir gün balık

Tatile Giderken;
- Stilex jel (böcek ısırığı vs. içinmiş),
- Mustela güneş kremi (ben 50 faktör sebamed almıştım),
- Hametan (yanık olursa rahatlatıcı),
- Reflor saşe,
- Novalgin damla,
- Madecasol(yanık olursa rahatlatıcı).

Herşeyden üşendiğim gibi fotoğraf çekme performansım da bu durumdan etkilendi. Son günlerde çektiğim birkaç fotoyu ekliyorum.






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts with Thumbnails