15 Haziran 2010

Neler Oluyor Hayatta ?


Hayatımız yoğun tempoda hızla ilerliyor.

@ Haftasonu-Cumartesi pazar,temizlik, bahçede mangal keyfi.
@ Pazar yine bahçe keyfi, dayı ve teyzemizin gelmesi.
@ Tuna'nın teyzesi hala bizimle, dayısı döndü.
@ Tuna bizim yataktan düştü :(( Hiçbirşeyi yok Allah'a şükür. Stresli bir pazar akşamıydı.
@ Dün yine keyfi yerindeydi teyzesi de var ya şımarık şımarık ;)
@ Bugün Çınar'larla balık buluşması var.

Hava çok sıcak ve sertifikalı ilk yardımcı eğitimindeyim. Eğitim çok güzel ama sınıftaki klima yeteri kadar soğutmuyor. Bu sıcak insanı çok yoruyor.

Uzun zamandır fotoğraf ekleyemedim. Bahçe fotolarını, Çınarlar bize geldiğinde çektiğim birkaç fotoyu ve bu akşam çekeceğim fotoğrafları ekleyeceğim yakında.

2 yorum:

  1. zeynepcim mailleşemez olduk gerçi tunaya açtığın blog sayesinde sizden haberler alabiliyorum
    teyzeniz yanınızda mı çok süper
    biz de haftasonu beraberdik oğlum ilk defa bu kadar çok eğlendi ben de çok iyi bir haftasonu geçirdim keşke daha çok vakit geçirebilseydiler , şanslısınız

    YanıtlaSil
  2. Merhaba Özlemcim,

    Aile fertleriyle birlikte olunca o sevgi karşısında gerçekten çok mutlu oluyor Tuna da. Teyzemiz de döndü gerçi :( Bu aralar gerçekten hiç yazışamıyoruz. Ben zaten hiçbirşey yapamıyorum bu aralar. Biraz rahatsızlandım (klima çarptı sanırım) beni çok sarstı. Bir halsizlik bir mutsuzluk var üzerimde. Cumartesi tatile çıkıyoruz o zamana kadar neşeme ulaşırım umarım. Onur'u öoüyorum ;)

    YanıtlaSil

Related Posts with Thumbnails