15 Nisan 2010

9 AY

Tuna’yla ilgili bölümlere geçmeden önce hamilelik sürecimden de biraz bahsetmek istedim. Zor zamanlar çabuk unutulurmuş misali hamileliğimle ilgili pek zorluk hatırlamıyorum. Sadece ilk üç ay mide bulantıları, kokuya hassasiyet vs. olmakla birlikte uykum çok gelmişti. 4-8 ay süper hareketli canlı bir hamileydim. 9. ayımda da hareket konusunda bir sıkıntım yoktu ancak geceleri sıcaktan bunalma ve nasıl yatsam hangi yana dönsem sıkıntıları ve hareket sayma stresi beni birazcık yormuştu. Geneline baktığımda çok keyifli bir hamilelik süreci geçirdim.

Hamileliğim boyunca vakit bulduğum her an bebek odası, kıyafetler, hastane odası, kapı süsü, hediyelikler, doğum sonrası yatak odası vs. vs. planlamalarla neşeme neşe katmaya çalıştım. Plan yapmaya bayılırım. Konu da bebek olunca sitelerde gezmek, cici kıyafetlere bebek odalarına bakmak çok güzeldi. Gerçi seçmeye gelince karar verme süreci biraz stresli oluyor ama en nihayetinde hepsinde bir karar kılıp mutlu sona ulaştık. Tuna’cım doğduğunda ihtiyacı olan her şeyle birlikte, odası ve hediyelikleri de hazırdı. Hediyeliklerden en çok özel olarak hazırlattığım lavanta keseleri çok hoşuma gitti. Çok güzel bir hediyelik bence. Nazar boncuklu çubuklarla birlikte, çikolata olarak da nazar boncuklu çikolatalar aldık diğerlerini de; çocuklar için filli çikolatalar, anahtarlık, tüy süslü bademler http://www.mirabonbon.com'dan aldım ve çok memnun kaldım. Mevlütümüz de kayınvalidem sağolsun harika pasta börekler yapmıştı. Hediyelik olarak da annem çok güzel bir sepet hazırlattı. Minik çubuklar ve bazılarının üzerlerinde bahar dalları çiçekler, bazılarında minik bebek giysileri olan mavi beyaz bir sepetti...Sanırım onun fotoğrafını çekmemişim ve bir tane bile kalmamıştı. Keşke çekseymişim.

Hediyeliklerden,





Odamız,



Kıyafet önerileri,



Bu cici şeylere bakmak çok eğlenceli...



Herşey hazır görünse de sadece ben biraz hazırlıksız yakalandım. Doğuma beş gün kala temizlik olaylarına kendimi fazlaca kaptırıp tabure üstlerinde dolap temizlemelerle vs. uğraşınca temizlik bitti ama gece de doğum başladı :) Planladığım her şeyi başarmama az kalmıştı. Ama en çok kuaförüme gidemeden doğum yaptım fotolarda kötü çıktım diye üzüldüm. Gerçi bebeğimi sağlıkla kollarıma almaktan başka önemli bir şey yoktu o an ama fotolara bakınca da tüh kuaföre gittikten sonra olsaydı daha iyi olurdu demeden de edemiyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts with Thumbnails