30 Nisan 2010

Çay Molası - Sinema&Dizi

Anne olalı artık eskisi kadar çok sinema/dizi izleyemiyorum. Bütün dizilerime ara verdim diyebilirim. Lost hariç :) Gerçi onun da son 5 bölümü beklemede. Merak ediyorum ancak Tuna uyuduktan sonra ev işleri, yorgunluk, annelik üzerine kitaplar vs. olunca erteliyorum. İzlemeyi özlediğim dizilerim de var; House M.D., Grey's Anatomy, Smallville, Heroes gibi. Şu an önceliklerim farklı olduğundan ara verdim keyifli dizilerime. Babamız bu haftadan sonra daha rahat olacak, o zaman belki bize olan desteğini artırınca bana da dizi izleme fırsatı doğar. Hepsi olmasa da Lost'ları izlemeliyim.



Salı günü Çınar'lara gitmiştik. Tuna'cım uyurken bir bölüm "Lie To Me" izledik. O da keyifli bir diziydi. Zaten Çınar ve eşi sayesinde bütün dizilerden, belgesellerden, son çıkan filmlerden haberdar oluyoruz, sağolsunlar. Onların "Dexter" hayranlığından sonra biz de "Dexter"ı izlenecekler listemize aldık mesela. Ama ne zaman tekrar dizi izlemeye başlarız orası meçhul.


Bu arada sinemaya gitmeyi o kadar çok özledim ki. Annem ya da Nimet Annem her geldiğinde, "siz buradayken sinemaya gideceğim" diyorum. Ama hep yapılması daha önemli birşeyler çıkıyor ya da zaten çok sık gelemiyorlar onlarla zaman geçireyim diye düşünüp gidemiyorum.

Son zamanlarda oynayan; Romantik Komedi ve Eyvah Eyvah'ı merak ediyordum mesela. Artık dvd'den izleyeceğim. Avatar'ı da hala izleyemedik :(

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts with Thumbnails