20 Nisan 2010

Kitap Siparişlerim

Kitap okumayı her zaman çok sevmişimdir. Genelde roman okumayı severim. Ama hamilelik sürecinden itibaren annelikle, bebek-çocuk gelişimiyle ilgili kitaplar favori listemde 1. sıraya yükseldi. Üyesi olduğum montessori mail grubunda birçok kitap önerisi vs. ile karşılaştım. Bir de kuzenimiz Elif'in önerisi üzerine Sabiha Paktuna Keskin kitapları... Kitap alışverişimde kendimi tutamayıp Tuna için alınması henüz erken olan kitapları da sipariş ettim. Sonuçta bir gün alacaktım. Uzun bir liste oldu, gelmesini heyecanla bekliyorum. Bu haftasonuna kadar kitaplar elime ulaşacak. Kitapları inceledikten sonra yorumlarımı yazacağım...Fotodaki kitaplara ek olarak Orhan Meriç'in eşleştirme kartlarını aldım. Pek yorum bulamadım ama yine de aldım. Görüşümü yazacağım. Bir de daha önce hediye olarak ve kendimiz için de aldığımız Tethys kartlarının son çıkan harf kartlarını da listeme ekledim. Tethy's için bir tanıtım yazıyı yazmayı düşünüyorum sonraki yazımda. Çizimler ve kutuları çok şirin ben çok beğendim Tethys'i... Tuna için henüz erken, zamanı geldiğinde o da beğenir umarım.

D&R Sipariş listem;

Tuna için;



The Very Hungry Caterpiller'i Blogcu Anne 'nin sayfasında görmüştüm. Diğer kitap önerileri de çok güzel.



Bu kitapları da Defne Yaprağı'nın sayfasındaki yorumlarından sonra inceleyip listeme ekledim. Blogların bana yararı bütçeye zararı :))

Anne için;



Annelik Sanatı kitabını da montessori grubunda önermişlerdi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts with Thumbnails