20 Nisan 2010

İlk Diş

18.04.2010 tarihi itibariyle Tuna'mız ilk dişini patlattı. Hemen yazmak istemiştim ama bu aralar baba -oğul hastalıklılar. Mide bulantıları, bağırsak problemleri. Neyse ki Tuna çok fena değil. Eşim de serumlarla vs. kendini toparladı. İlk dişi ben gördüğüm için oğluma hemen atlet-külot aldım. Bazı arkadaşlar bunları al dedi. Bazıları da bakır, gümüş al diyor. Bakır nerden bulacağım altın alsam olmaz mı? :)) En yakın zamanda da diş buğdayı yapmak istiyorum. Biz de adet değil ama madem böyle güzel bir gelenek var ben neden yapmayayım değil mi? Bahaneyle arkadaşlarla buluşup sohbet etmiş oluruz. Tabi öncesinde pasta-börek planlamaları yapmalıyım. Bizim diş buğdayı biraz geç kutlanacak bu sebeple ama olsun :)))

Bir de Burçin Birdane Hanım'ın diş kurabiyelerine bayıldım bunlardan da sipariş etmek istiyorum.



Burçin hanım'ın ürünleri için tıklayabilirsiniz...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts with Thumbnails