30 Nisan 2010

Bebekler Yolda

Bu aralar arkadaşlarımın çoğu hamile. Bir sürü yeni bebek katılacak aramıza. Anne adaylarında tatlı telaşlar, keyifli alışveriş heyecanları var. Bebeklerle ilgili her şey beni de çok keyiflendiriyor. Yeni yeni bebek odaları, oyuncaklar, cici kıyafetler, hediyelikler vs. Ben de aklıma gelmişken hamile arkadaşlarıma kapı süsleri, anı defterleri, oyuncaklar ve hediyeliklerle ilgili güzel bir siteyi önereyim dedim. Ben kapı süsümü ve albümümüzü Fiyo Junior'dan almıştım.


Ayrıca dün Nilay'la da bebek odaları hakkında konuşuyorduk. Mika Decor'dan bahsetti Nilay. Ben de siteyi inceledim. Aşağıda fotosu bulunan sedir benzeri yatağı çok beğendim. Gece yatak gündüz kanepe şeklinde kullanılıyor sanırım. Tuna'nın odasında çok güzel durur diye düşündüm ama sığma problemimiz olur. Belki ileride Tuna'nın odasını büyük odaya taşırsak böyle bir yatak da ekleriz. Çok kullanışlı olacağına eminim. Hem anneanne-babanemiz geldiğinde de rahatça yatarlar.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts with Thumbnails