29 Nisan 2010

Bebek Modası :)

Çok yorgun hissediyorum bugün. Haftanın sonuna yaklaştıkça yorgunluk iyice beliriyor sanırım. Dün akşam oğlumla banyo günümüzdü. Serdar 8 gibi geleceği için baş başa bol bol vakit geçirdik. Dans ettik, banyoda oyunlar oynadık, yürüme denemeleri yaptık vs. Bir yandan da Tuna arabasında otururken evdeki işleri yapmaya çalıştım. Babası geldiğinde de birlikte top oynadılar. Bu aralar en sevdiği oyun babasının onu kollarından tutarak topun peşinde gezdirmesi. Topa vurup ilerlediğini görünce çok heyecanlanıyor. Bugün de Tuna'yla yürüyüşe çıkacağız. Dışarı çıktığı günler çok daha mutlu oluyor.

Bugün neşem çok yerinde olmadığından alışveriş sitelerinde gezineyim dedim. İşte o zaman neşem yerine geliyor :) Size de beğendim kıyafetlerden öneriler:

Bebeshop'tan ürünlere ulaşabilirsiniz...



Chicco'nun bu dörtlü body'lerini gerçekten beğenerek kullanıyorum. Özelcan'dan ürünlere ulaşabilirsiniz...



Markabebe'den ürünlere ulaşabilirsiniz...



Kapşonlu eşofman takımları çok kullanışlı oluyor. Çınar Tuna'ya bir takım hediye etmişti, severek kullanıyoruz.

Bebeshop'tan ürünlere ulaşabilirsiniz...


Tatile çıkmaya çok ihtiyacım var. Havaların iyice düzelmesi için sabırsızlanıyorum. Hatta oğlumun tatil için havlusu, gözlüğü (bebeshop ve özelcan'dan) ve kremini bile hazırladım. Sadece mayomuz eksik :))



Bunlar da daha önce GAP'ten beğendiklerim. Kız bebek için olanlar da harika :))


2 yorum:

  1. gene alışveriş mi yaptın yoksa? :))

    YanıtlaSil
  2. Bu sefer sadace bakındım :)) Sana haber vermeden sipariş verir miyim hiç? ;)

    YanıtlaSil

Related Posts with Thumbnails