14 Nisan 2010

Hoşgeldim :))

Anne olduğumdan itibaren bebek ve çocuklarla ilgili her türlü siteyi, blogları vs. takip eder oldum. Bulduğum her boş vakitte kendimi blog okur halde buluyorum. Bir çok şey öğreniyorum ve yaşadığım sıkıntıları heyecanları başka ağızlardan dinliyorum.

Bir de bebeklerinin doğumundan itibaren yaşadıklarını anlatan bloglara hayran oldum. Ben de oğlumla yaşadıklarımızı hem kendimiz açısından anı niteliğinde hem de paylaşmak amacıyla bir blog açmaya karar verdim. Çok hevesli ve heyecanlıyım. Elimden geldiğince vakit ayırıp sürekli paylaşmaya çalışacağım. Eşim, ben, oğlum, büyük ailemiz, arkadaşlarımız ile her türlü paylaşımla burada olmaya karar verdim. İlk iş 7,5 aylık olan Tuna'mın bu zamana kadar olan gelişimini yazı ve fotoğraflarla eklemek olacak.

2 yorum:

  1. canim benim, cok gusel olmus blog, ellerine yuregine saglik.. bnm bildigim bitek sana getirdigim gunluklerden ibaretti, tabi devir teknoloji devri;) ayak uydurmak lasim:) cok gusel olmus.. hem ben -teyzesi-de uzakta da olsa tunayi ve annesini takip edebilecek..
    cok gusel olmus canim benim, opuyorum seni..
    ozge.

    YanıtlaSil
  2. Canım arkadaşım teşekkür ederim,

    Evet günlük tutma olayı değişti artık. Gerçi senin gönderdiğin hamilelik günlüğümü de yazdım ve şimdi bakmak çok zevkli. Keşke daha çok yazsaymışım diyorum. İsim alternatiflerimiz vs. bakınca çok gülüyorum. Hepsinin yeri ayrı.

    Biz de seni öpüyoruz Özge...(daha teyze demek yok, sonra ;))

    YanıtlaSil

Related Posts with Thumbnails