28 Nisan 2010

Kitaplar, oyuncaklar

D&R'dan kitaplarımız geldi. Hepsi hakkında detaylı incelemeler sonrasında yazı yazacağım. Bir tırtılın kelebeğe dönüşmesini anlatan kabartmalı "The Very Hungry Caterpillar" a bayıldım. Tuna için henüz erken biraz daha büyüdüğünde onunla birlikte bu kitabı okumak için çok heveslendim. Ayrıca kitabın kuklalı küçük boyutu da varmış. O da işlevsel görünüyor. Ben Şu an Annelik Sanatı kitabını okumaya başladım, sonra Sabiha Paktuna Keskin kitapları ile devam edeceğim.

Oyuncaklar konusunda da Joker'den siparişimizi verdik. Babanesi ve büyükbabası oğluma "ilk arabam" alıyorlar. Ben de yanına fisher-price iç içe giren halkalarla birkaç hayvan figürü oyuncak ekledim.

Kitap, oyuncak vs. almak çok eğlenceli ama çocuğun yaşına uygun olması, geliştirici ve yararlı olması da çok önemli. Bazen dayanamayıp erken alsam da saklayıp zamanı geldiğinde Tuna'ya vereceğim. Zaten bütün oyuncaklarını önüne dökmeyi de sevmiyoruz. Belli bir dönem bazı oyuncaklarıyla oynuyor diğerlerini kaldırıyorum. Daha sonra diğer oyuncaklarını önüne koyuyorum. Elinin altında çok çeşit olup sıkılmasını istemiyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts with Thumbnails