25 Mayıs 2010

"Aile Buluşması - II" - {İlk Bisikleti}

Sonunda asker dayımızla buluştuk. Oldukça iyi görünüyordu. Biraz zayıflamış, bronzlaşmış. Biraz daha olgunlaşmış. Tuna'yla bol bol oynadılar. Diğer dayımız da Tuna'ya çok düşkün. O da bol bol şımarttı. Dedesi, ananesi, teyzesi derken bu kadar şımarıklıktan sonra evde bize neler yapacak düşünemiyorum.(Üstteki fotoğrafta askerden gelen dayımızla)


Ananesi-Dedesi Tuna'ya bisiklet almış. Bayıldı resmen. Ben bu kadar seveceğini düşünmemiştim. Bu kadarla da kalmıyor. Dayıları da araba, yapbozlar, halası da çok tatlı bir kukla almış. Ne şanslı çocuk ;))Ece ablasıyla;
Teyzesiyle;
Tuba ablasıyla;

Babamın doğa-hayvan düşkünlüğü nedeniyle yaptırdığı köy evi'ne giderken;

Dedesiyle bisiklet sürerlerken;

2 yorum:

  1. güle güle kullansın cici oyuncaklarını ve bisikletini. renkleri de çok hoşmuş. beyaz montuna da bayıldım bu arada :)
    dayısının kucaginda dayisina ne kadar benzedigi de belli olmus. gerci babasina da cok benziyor artik tontiş :)

    YanıtlaSil
  2. Teşekkür ederiz. Beyaz montunu Tuba ablası almış ben de çok beğendim. İdil Baby'den. Evet en çok babasına benziyor, kabul ediyorum :))

    YanıtlaSil

Related Posts with Thumbnails