4 Mayıs 2010

Süprizler

Keşke şu blog yazma olayına daha önce başlasaymışım. Yani hamilelik öncesi bir blog açmıştım ama pek birşey yazmamıştım. Sonrasında da hamilelik sürecimde işlerin aşırı yoğunluğu vs. derken tamamen vazgeçmiştim. Ama şimdi sürekli bir yazma, paylaşma isteği duyuyorum. Sanırım bu istek de Tuna'nın büyümesini, yaptıklarını paylaşma isteği.

Özellikle de Tuna'nın doğumundan itibaren yaşadığım güzel olaylar kafamın içinde yaz yaz diye çınlıyor. Mesela doğumdan hemen sonra dostlarımızın süprizlerinden bahsetmek istiyorum.


Birincisi Canım arkadaşım Evrim'imin doğumda bana gönderdiği muhteşem hediye sepeti. Fotoğrafını çekmediğim için çok üzülüyorum. Aslında doğumdan önce göndermeyi planlamış Evrim ama ben 5 gün erken doğum yaptığım için doğumdan 4-5 saat sonra geldi paket. Eşim de hastaneye getirdi. Çok hoş bir süpriz oldu benim için. İçinde neler yoktu ki:

- Hastane çıkışı takımlar,
- Çok şirin Zara'dan body'ler,
- Bebek Günlüğü,
- Çikolatalar,
- Tigger'li bir takım daha
- Tomy Yıldızlı Rüyalar
- Çok güzel ve duygu yüklü yazılar içeren bir kart


Gerçekten çok hoştu ve çok güzel bir süpriz olmuştu benim için. Bir de sepeti çok güzel mavi bir tülle süslemiş Evrim'cim. Hala da sık sık hediyeler yolluyor Evroşumuz. Tekrar teşekkürler canım.

Diğer süpriz de benim iki yakın arkadaşım ve eşimin en yakın arkadaşının planlayıp bir pazar günü (tuna 5 günlüktü sanırım) arabaya atlayıp 4 saatlik yoldan gelmeleriydi. Süpriz olursa çok sevinirim sütüm artar diye haber vermeden gelmişler. Çok sevindim ve şok olmuştum gerçekten. Geleceklerini hiç düşünmemiştim. Çok keyifli zaman geçirmiştik. Özge, Funda, Özcan ve Burak teşekkürler.

Doğum yapar yapmaz da yakın arkadaşlarımız bir bir hastaneye ziyarete geldiler. Çok mutlu olduk. Hepinize teşekkürler.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts with Thumbnails