17 Mayıs 2010

{ Haftasonu } & {Pazartesi Sendromu :(}

Bugünler çok yoğun geçiyor. İş yerinde her zamanki yoğunluk. Evde de bahçe keyfi, bahar şenliği, sabah kahvaltıları, gezmeler, temizlik vs...

@ Perşembe iş çıkışı simit alıp eve gitmiştim. Hülya Abla da patatesli pay ve mercimek köfte yapmış. Bahçede bol bol keyif yaptık.

@ Cuma günü izinliydim ve Çınar'la buluşup yemek yedikten sonra da Tuna'nın idrar kültürü için hastanede "1" saat bekledik. Zaten poşetini 1 saat önce takmıştım. "2" saat boyunca birkaç damla ancak çıktı. Onu da tahlil için verdik. Kültür için elde sıfır. Bugün öğle arası da dönüşte veririz hastaneye diye o kadar çabaladık ama yine elde var sıfır. Yarın tekrar deneyeceğiz :))

@ Cumartesi Elifsu ve Yiğit'in bahar şenliğindeki dans gösterilerini izlemeye gittik, çok keyifliydi. Sonrasında da pazar-market yine bahçe keyfi. Bu sefer çekirdek, gazoz, dondurma. Bayanlar olarak yedik, içtik :))

@ Pazar sabahı da Çınar'larla güzel bir kahvaltı yaptık sahilde. Hava gerçekten muhteşemdi. Tuna'nın, benim ve Serdar'ın da keyfi yerindeydi. Ilık ılık esen rüzgar da tamamladı keyfimizi. Sabah erkenden gitmenin ferahlığı saat ilerledikçe sıcaklara bıraktı yerini, biz de kalktık.

@ İşte bir Pazartesi daha. Tuna'cım üç gün sürekli birklikte olduktan sonra bu sabah Melahat teyzesi gelince ve ben onu bırakınca huysuzlandı. Öğle arası eve gittiğimde de pek suratıma bakmadı. Küstü sanırım. Ya da bana mı öyle geliyor :(( Babasına hiç küsmüyor ama... :))

@ Daha bahsedeceğim çok şey var ama vakit yok şimdilik. Tuna'nın göz muayenesi. Doğum lekeleri tehlikeli midir? vs.

Kare kare 3 gün...

Bahçe Keyfinde-Tuna&Arda ikilisi... {Tuna Arda'nın Kurabiye Kavanozuna el koymaya çalışırken }




Pazar Kahvaltısı;



Çınar & Ege Çınar :))

Sevimli Köpekler;

Gezmeler;



Bu da şımarık Tuna :))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts with Thumbnails