20 Mayıs 2010

" :)) "

Doktora gittik içimiz rahatladı. Beze, boğazlarındaki rahatsızlıktan olmuş. Geçer dedi doktor. Bir şurup yazdı. Moralim düzeldi. Gerçi bu ara hem boğaz rahatsızlıkları hem diş problemleri Tuna'da bir rahatsızlık var. Eski neşesi daha tam yerine gelmedi. Umarım yakın zamanda herşey yoluna girer.

Bu arada dün ilk kez saç traşımızı olduk. Melahat teyzesi saçları uzadı gözüne girecek, bakın toka takacağım deyince... Serdar aman toka takmasın vs. Akşamüzeri hemen saçları kestirmeye gittik. Benim kucağımda başını bir o tarafa bir bu tarafa çevirirken, bir babasına bir etrafa bakarken kuaför abimiz elinden geleni yaptı. Ben çok kısa sevmediğimden biraz toparladılar o kadar ama bu kadar değişiklik bile bana çok değişik geldi :)))

Babamıza kalsa makinaya vurduracakmış güçlensin diye. Çok sıcaklarda belki... Ben uzun saç seviyorum :))

Artık yok bu kahküller :(( Son halimizi de fotoğraflayıp koyacağım en yakın zamanda...

2 yorum:

  1. geçmiş olsun önemli birşeyi olmamasına çok sevindim

    YanıtlaSil
  2. Teşekkür ederim Tabiat'cım. Çok şükür birşeyi yok. Biraz boğazlar, biraz nezle... Şimdi çok daha iyi.

    Anne olunca daha hassas oluyormuş insan. Sana tarhana yerine mısır ununu verince Çınar'da o tarhana değil deyince nasıl şok olmuştun. Şimdi seni çok daha iyi anlıyorum ;))

    YanıtlaSil

Related Posts with Thumbnails