12 Mayıs 2010

Aktivite - 1 {TOPRAK}

İş çıkışı eve gittiğimde Tuna'cım genelde olduğu gibi balkonda beni bekliyordu. Arabamızı görür görmez ellerini çırpmaya başladı yine. Gerçi bütün kırmızı arabalara aynısını yapıyormuş :)) Dün hava çok güzel olduğu için balkonda vakit geçirelim diye düşündüm. İçeriye girmeyi hiç istemiyor zaten. Ama büyük bir hata yaparak toprakla oynamasına izin verdim. Melahat teyzesiyle ara sıra dokunuyorlardı çiçeklere. Ama bu sefer bir türlü ayıramadım. Tamam izin veriyorum oynasın ama yarım saat boyunca sıkılmaz mı insan. Bir de onu orada tutmak da kolay değil ki. Bir dahaki sefere saksıyı yere indirip önüne koyacağım, karıştırsın dursun :))

Toprak Aktivitemiz başlamadan önce mama sandalyesinde mutlu mesut oynarken;

Aktivite anında;

Topraktan ayırıp tekrar oturtmaya çalışınca da olanlar oldu işte :))

Kolaj:

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts with Thumbnails