7 Mayıs 2010

Doğum Fotoğrafçınız...

Fotoğraf çekmeyi çok seviyorum. Fotoğrafçılık kurslarına katılmışlığım da var ancak hala profesyonel bir makina edinemedik. Dijitallerle idare ediyoruz. Bu yakınlarda bir tane almayı düşünüyorum. Şimdi bu fotoğraf merakı nereden aklına geldi diyeceksiniz. Geçenlerde bir arkadaşımız doğum yapmıştı. Doğum fotoğraflarını da ünlülerin doğum fotoğrafçısı "Şengül Pallı" çekmiş. Çok beğendim, çok hoşuma gitti. Değişik pozlar için fikir alabilirsiniz.

Ben doğuma aceleyle gittiğimden fotoğraf konusunda pek başarılı olamamıştık. Hamile arkadaşlara önerim bir fotoğrafçıyla anlaşmasanız bile yakın bir arkadaşınıza ya da aileden birine bu görevi verebilirsiniz. Babalarda ve anneanne-babanelerde heyecan ve sorumluluk fazla olduğundan dayı, teyze, hala bebeğin ve ailenin fotoğraflarını çekmekle görevlendirilebilir. Bizim fotoğraflarımızı sevgili Çınar çekti.

Oğlumla ilk fotoğrafım;


Mesela Tuna'nın ilk kollarıma gelirken kamera görüntüsü olmasını çok isterdim. Nasıl davrandığımı çok net hatırlayamıyorum. Tabi çok heyecanlıydım. Sonra bebeğimin değişik değişik pozisyonlarda fotosu olmasını da isterdim. Gerçi ameliyatlı ameliyatlı kalkıp bir kaç poz çekmişliğim de var. Ama baba ben olsam abartırdım sanırım. Ama ne yazık ki bizim babamız fotoğraf çekmeyi pek sevmiyor. O nedenle de pek fazla pozumuz yok.

Siz siz olun benim düştüğüm hataya düşmeyin. Doğum çantanızı 1 ay önceden mutlaka hazır edin. Saçlarınız da her gün fönlü olsun, ne olur ne olmaz. Benim gibi hazırlıksız yakalanmayın ;)) Bir de fotoğraf için birini görevlendirip nasıl pozlar istediğinizi anlatın.

Ben gönüllü fotoğrafçınız olabilirim unutmayın !! :))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts with Thumbnails