25 Mayıs 2010

"BABA'mızdan ..."

(Çok hoşuna gitmeyeceğini bilsem de bir foto eklemek istedim - Yazan:Anne:))

Bugün oğlum ve eşimin sitesinde ilk defa yazma fırsatı buldum. Eşim bana bu fırsatı bugünün Tuna'nın 9'ncu ayı olması sebebiyle verdi. Hep derler ya şu kadar gün, ay, yıl oldu ama nasıl geçti anlamadım diye. Ben size bu klişe lafın tersini düşündüğümü söyleyeceğim. Zamanın nasıl geçtiğini anladım çünkü hep dolu dolu ve Tuna'yla geçti. Bana garip gelen tek şey Tuna'nın yaşadığı değişimdi. Doğduğu ilk günden itibaren geçirdiği fiziksel değişimin yanında sosyalleşme çabaları, annesi ve bana olan bağlılığının artması beni çok etkiledi. Bugünlerde bizi gördüğünde nerdeyse tüm vücut uzuvlarıyla harekete geçmekte ve sanki bir uçak gibi daha yürüyemeden uçmaya çalışmakta. Akşamları işten geldiğimde benimle vakit geçirme isteği, hatta yemeğini bile benimle birlikte aynı kaşıktan ve bardaktan yemek istemesi artık bugünden başlayan ve inşallah çok uzun süre devam edecek olan birlikteliğimizin temellerini oluşturmakta. Evet ben artık tam anlamıyla bir babayım. Oğlumla olan gerçek iletişimim başladı ve sevgi bağlarını aramızda örmeye başlamış bulunmaktayız.

Farkına vardığım diğer bir olay ise, Tuna'nın bizim yanımızda hep mutlu olduğu. Oyun oynamasakta, onunla ilgilenmeyip başka bir işle ilgilensem de o bizi yanında hissediyor ve mutlu oluyor.

Tuna iyice hareketlendi bundan sonraki aşamada tatlı zorluklarımız başlıyor.

Tuna'nın Babası.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts with Thumbnails