4 Mayıs 2010

Tuna'yla Gidilesi MEKANlar {1}

Bebekle Gidilesi Mekanlar sitesine bakarken ben de daha önce gittiğimiz ve Tuna'yla da gitmeyi istediğim mekanları paylaşmak istedim. Öncelikle geçen yaz tatilimizi geçirdiğimiz Hillside Beach Club'dan başlamak istiyorum.



Hillside'da bizim gittiğimiz dönemde çoğunlukla aileler vardı. Okullar henüz kapanmamıştı ama çocuk yoğunluğu oldukça fazlaydı. Zaten yabancı ağırlıklı bir tesis. Her yerde minicik bebekler, çocuklar. Sanırım bebek sayısı daha fazlaydı. Hatta 3-5 aylık bebekler bile vardı. Mama sandalyeleri, bebek arabaları, çok tatlıydı hepsi. Ayrıca çift olarak gelenler genelde "Silent Beach" ya da "dubalar"da denize girdiklerinden bu çocuk yoğunluğundan hiç rahatsız olmuyorlar. Yemek saatlerinde tabi bir neşe, coşku, ses kalabalığı. Ama İtalyan ya da Deniz Restaurant'ta yemek yerseniz yine baş başasınız. Benim en çok hoşuma gidense bebeklere özel "bebek menüsü" olması. Buharda pişen sebzeler ve püreleri gözünüzün önünde hazırlanıyor. Çorbalar, meyveler. Tuna o zaman henüz karnımda olduğundan bebeklere özel ne gibi başka hizmetler sunduklarını bilmiyorum. Yani bebek arabası veriyorlar mı vs. gibi. Ama gerçekten kaliteli hizmet, güleryüz, yemekler de enfesti. Bebekli ya da bebeksiz çok kaliteli bir tesis. Tuna'yla gitmek istediğim en gözde mekan kesinlikle Hillside.



Tesis biraz pahalı ancak 30 yaşını doldurmayanlara özel %40 gençlik indirimi uyguluyor. Tek şart önceden rezervasyon yapamıyorsunuz. Bir hafta kala müsaitlerse rezervasyon yapabiliyorsunuz.

2 yorum:

  1. aaah tatil tatil.. bu sene zor bizim. Hillside her sene gitmek istediğim tek otel sanırım :) Gerçekten çok güzel. Etra çok kalabalık olmasına rağmen rahatsız edici bir ses olmuyor genelde. o kadar bebek var mesela, birinin ağladığını bile duyduğumu hatırlamıyorum. Türk ailesiyle karşılaştıysak başka tabi :))

    YanıtlaSil
  2. :))) Şekercim bu sene de Çınar'la Ayvalık yapacaksınız işte ne güzel. Seneye bebeklerle birlikte aynı yere gidelim mutlaka. Seneye seninki 1 benim 2 yaşında olur. Çok güzel olur bence ;))

    YanıtlaSil

Related Posts with Thumbnails