6 Mayıs 2010

Dan Dan Dani Dandani ;)

Bugün hiçbirşey yapacak halim yok. Çok yorgunum. Dün gece doğru düzgün uyuyamadım. Tuna'nın 3. dişi yolda sanırım. Çok sık uyandı, çok sıkıntısı vardı oğluşumun. Rüyamda bile diş gördüm. Tuna'nın üst dişleri çıkmış parıl parıl parlıyorlardı. Baktım hemen rüya tabirine. Baba tarafından akrabaların mutluluğuna, hayrına yoruluyormuş. Alt dişler olsa idi anne tarafı olacakmış ? :)))


Dün akşam oturma odamızda bulunan kitaplığımızı boşaltıp Tuna'ya tahsis etmeye karar vermiştim. Tuna'nın kitapları, oyuncakları vs. için. Odasından çok orada vakit geçirdiği için iyi olacak. Kutulama işini yapmak için Tuna uyuduktan sonra kalkarım diye düşünmüştüm ama kalkamadım. İyiki de kalkmamışım, zaten uyuduğum şunun şurasında 5 saattir. Bu akşam o işimiz var. Babamız arkadaşlarıyla mangal partisine gidecekmiş. Ben de oğlumla baş başa vakit geçirip, onunla birlikte kitapları kutulayabilirim. Tabi bir de liste oluşturmak gerek.

Başlığı merak edenlere: Dan Dan Dani Dandani, Dun Dun Duni Dunduni, Kızlar yesin Tuna'yİ... Karadeniz manisi. Yılmaz amcası Tuna'yı ilk gördüğünde bu maniyi söylemişti, çok gülmüştüm. Sonra takıldı aklıma. Tuna'yı hoplatıp zıplatırken hep bunu söyler oldum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts with Thumbnails