4 Mayıs 2010

Doğuma Hazırlık Dönemi

Doğuma hazırlık döneminde bir sürü planlar yapmıştım. Gerçekleşmese bile plan yapmak hayatımın vazgeçilmez bir parçası. Hediyelikler, temizlik ve bebek ihtiyaçlarının yanı sıra yatak odam nasıl olsun, yeni pike takımları, yatak örtüsü, doğumda giyeceğim pijama-sabahlık takımlarını da planlamıştım :)) Gerçekten eğlenceli bir süreçti benim için. Yatak odamı o kadar planladım ama ilk bir hafta rahatsız etmeyelim diye pek kimse gelmediğinden ve ben hemen yataktan çıktığımdan kimse de görmedi yatak odamı:) Neyse bu bahaneyle yatak odam ufak detaylarla yenilenmiş oldu ;)) Avizemin takımı olan şirin abajurlar, yatak örtüleri gibi...

Pijama takımı olarak Dagi'nin pijama-gecelik-sabahlık bir takımını aldım. Ayrıca Dagi'den emzirme kolaylığı olan penye tek bir gecelik(önerilir-kullanımı çok rahattı) de almıştım. Bir de Çınar'la Markafoni'den Disney'in mavi mikili bir pijama takımını almıştım, o da çok şirin. Ama asıl istediklerim "La Senza"dan bu pijamalardı. Ne yazık ki her baktığımda yoktu, eski sezondan kalmış olabilir demişlerdi.



Yatak örtümü ve pike takımımı (nakışlar krem rengi benimkinde) da Linens'ten almıştım. İndirim zamanlarını bekleyip ikisini de %50 indirimde almıştım. Kıyafet alışverişlerimde indirimleri bekleyemesem de çeyiz eşyalarında sabırlıyım sanırım.



Linensteki bebek nevresimlerini de beğeniyorum. Hatta şu anda Linens'te 3 al 2 öde ya da ikincisinde %50 indirim kampanyası var. Çınar'la birlikte birer takım almalıyız hemen :))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts with Thumbnails